-->

dinsdag 1 juni 2010

Album Wintersport 2009

Het werken op krukken lukte helaas niet meer.
Dus het verstandigste was omwille van mijn knie om mij ziek te melden.
Ik houd hier helemaal niet van en ik begon mij na een halve dag al te vervelen.
Totdat ik opeens een stapel foto's zag liggen in de kast.
De wintersportfoto's.
Ik ben er lekker mee aan de slag gegaan en voila... het resultaat:

Voor deze pagina heb ik de achtergrond gebruikt uit de Cardstock stack Brigths. De matten zijn van Superassortments Nostalgia, deze heb ik bewerkt met een grove nagelvijl om het een wat verouderde uitstraling te geven.
De bloemen zijn van Bazix Flowers.




Deze pagina is de achterkant van de vorige pagina (paperbesparing).
De zeshoeken heb ik uitgesneden met behulp van de Coluzzle die ik van Marijke heb mogen overnemen. Nog bedankt Marijke :-).



Deze pagina is gemaakt van het papier Red Floral Findings #33453, van Making Memories; Vintage Findings. De bloemen komen uit mijn bloemen doos en de kleine bloemen zijn ook weer van Bazix Flowers.


Laat me gerust weten wat je ervan vindt.
Liefs Reentje

2 opmerkingen:

  1. Heeel mooi.

    Hendrik

    (Zo, ik heb een reactie gezet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je album is heel leuk geworden.
    Heel veel beterschap met je knie!
    En graag gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen